nedelja, 21. september 2014

Moj mali avto

Šablona Marianne design  ˝avto ford˝ mi je bila všeč takoj, ko sem jo zagledala. Njen starinski in meni zelo simpatičen izgled se mi je zdel zelo uporaben pri izdelavi vizitk za moški spol. Pa sem se lotila dela. Takole....



Za izdelavo vizitke sem uporabila zlato folijo na katero sem potem lepila barvast in vzorčast papir. Za spodnji del vizike sem uporabila bel karton, ga embosirala s Sizziksovo mapico in pobarvala z Distress ink barvo. Poleg avta je tudi zlata podlaga izrezana s šablono Marianne design. Za vogale in kroge pa sem uporabila Spellbindersove rezalne šablone. Za dodaten vtis pa še robni luknjač MS ter nekaj reči iz domače zaloge: barvni kristali, žameten trak in male rožice, ki so prav tako narejene z luknjačem. Napis pa sem  izrezala s škarjami.

Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:

Sunshinemail: Anything goes    
Clear it out: Stash         
Sisteractcard : card only  
crafting from the heart: Anything goes   
deepocean: Vintage   
ttcrd : Anything goes    
craftycreations:  Anythng goes  
wordartwednesday: Anything goes   
inkychicks : Anything goes         
pictureand scrap : Anything goes      
tokbobok: Masculine                      
4craftygirlz: Anything goes                 





6 komentarjev:

  1. Všeč mi je zelo.Še posebej tole s folijo je zelo domiselno.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je vešč,še posebej ker si uporabila folijo.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. beautiful thanks for joining us at sister act this week and good luck
    hugs Tonnie DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice card....

    Thank you for participating in the challenge at Card and Scrap

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper September challenge with your super creation - hope to see you again soon x

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa. Všeč mi je starinski pridih. Barvna kombinacija je pa itak top. :)) xx

    OdgovoriIzbriši